ועכשיו, רמי לוי נכנס גם לתחום הרחפנים

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" רוכשת שליש מחברת הרחפנים "קאנדו דרונס". רמי לוי: "מתכוונים לפתח מערכת להפעלת צי רחפנים אוטונומיים, במסגרתו לקוחות של רמי לוי יוכלו להזמין משלוחים באמצעות רחפנים ישירות מאתר ההזמנות של האונליין שלנו או מהאפליקציה"

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" נכנסת לתחום הרחפנים בתחומים הנושקים לפעילותה ורוכשת שליש מחברת הרחפנים "קאנדו דרונס".

Rami Levy
Never rests for a moment. Rami Levy (Photo: Reuven Castro)
גלריה
ליצירת קשר, קביעת פגישות והדגמות ​​

חברת קאנדו דרונס בע"מ היא חברה שמייסדיה הם בעברם קצינים בכירים בצה"ל עם ניסיון מקצועי ומבצעי בפיתוח והפעלה בתחום התעופה (כלי טיס בלתי מאוישים). ייעודה של החברה הוא הקמה והפעלה של ציי רחפנים אוטונומיים למגוון משימות. החברה נותנת כבר היום שירותים של אבטחה מבוססת רחפנים לפעילות במתקנים אסטרטגים ומפעל למיצוי קנאביס רפואי ורשויות מוניציפליות ויש לה ידע בשליטה, בקרה והפעלה של ציי רחפנים. החברה מפתחת היום בשיתוף עם צוות מטעם רמי לוי פתרונות של שינוע באמצעות צי רחפנים.

החזון לפעילות המשותפת עם חברת קאנדו דרונס בע"מ הוא ליצור מערכת שלמה להפעלת צי רחפנים אוטונומיים למטרות של אבטחה והובלה, משלב ההזמנה ע"י הלקוח ועד השלמת המשימה (לרבות התאמת אמצעים למשימה, תכנון נתיב טיסה, ממשק למערכות ניהול המרחב האווירי ושליטה במספר רב של משימות בו זמנית).

רמי לוי: " האסטרטגיה של רמי לוי היא לשים את הלקוח במרכז. באמצעות הרחפנים אנחנו מתכוונים לפתח מערכת להפעלת צי רחפנים אוטונומים במסגרתו לקוחות של רמי לוי יוכלו להזמין משלוחים באמצעות רחפנים ישירות מאתר ההזמנות של האונליין שלנו או מהאפליקציה".

צרו קשר | Contact Us